Ανάπτυξη της Πιστότητας Πελατών

Κάθε στιγμή είναι σημαντική όταν προσπαθούμε να αναπτύξουμε την πιστότητα των πελατών

 

Η προσέγγιση μας Γιατί είναι Σημαντική η Πιστότητα των Πελατών:

Οι προϊστάμενοι που στοχεύουν στην πιστότητα χρησιμοποιούν την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης σαν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για να κάνουν τους πελάτες να ξανάρθουν. Η εξαιρετική εμπειρία ενός πελάτη εξαρτάται κατά 70% από τη συμπεριφορά ων ανθρώπων πρώτης γραμμής. Καθοδηγούν κατάλληλα οι προϊστάμενοι την ομάδα τους ώστε να παρέχει στους πελάτες καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης από τον ανταγωνισμό; Προσφέρουν όλοι οι άνθρωποι στον οργανισμό την ίδια εμπειρία εξυπηρέτησης;

Στη FranklinCovey, προετοιμάζουμε τους προϊσταμένους πρώτης γραμμής, ώστε να μπορούν να εμπνεύσουν, να εκπαιδεύσουν και να καθοδηγήσουν την ομάδα τους για να ικανοποιεί περισσότερους πελάτες. Ακόμα, παρέχουμε ορθούς δείκτες μέτρησης της εξυπηρέτησης για να είναι οι ομάδες πρώτης γραμμής υπεύθυνες για τα αποτελέσματα. Μέσα σε δύο με τρία χρόνια, οι πελάτες μας αυξάνουν το δείκτη ικανοποίησης πελατών κατά 5%-10%, έχοντας σημαντικό αντίκτυπο στο αποτέλεσμα και εξασφαλίζοντας την απόδοση στην επένδυση που έκαναν.

“Κάθε ξεχωριστή θετική εμπειρία συμβάλει στην πιστότητα. Κάθε επαφή με πελάτη χρειάζεται να αποτελεί κατάθεση για την ανάπτυξη μιας μακροχρόνιας σχέσης.”Sandy Rogers

ΠΩΣ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ


Μάθετε Περισσότερα

Αν θέλετε να μάθετε πως μπορείτε να επωφεληθείτε από το πρόγραμμα…

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με 


Email: antoniadis@franklincovey.gr Τηλ.: +30 2310 27.39.79