Καθοδηγώντας την Πιστότητα Πελατών

Η Συμμετοχή της Ομάδας θα Κερδίσει κάθε Πελάτη

Η Λύση

Πρώτα έρχεται η πιστότητα των εργαζομένων… μετά ακολουθεί η πιστότητα πελατών

 

Το 1-ήμερο πρόγραμμα Καθοδηγώντας την Πιστότητα Πελατών απευθύνεται στους μάνατζερ των ομάδων πρώτης γραμμής και αναπτύσσει τις αρχές και τις πρακτικές που χρειάζονται για να κερδίσουν τους εργαζόμενους και τους πελάτες. Οι μάνατζερ που συμμετέχουν κατανοούν απόλυτα πως θα δείξουν, θα διδάξουν και θα καλλιεργήσουν τη συναίσθηση, την υπευθυνότητα και τη γενναιοδωρία.

ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΝΑ:

 

Το Αποτέλεσμα

Οι εργαζόμενοι που προωθούν τον οργανισμό με ενθουσιασμό εμπνέουν τους πελάτες. Η ουσιαστική ικανοποίηση πηγάζει από την επαφή με τους ανθρώπους της πρώτης γραμμής. Η ηγεσία χρησιμοποιεί μια προσέγγιση ‘εκ των έσω’, ενώ τα μέλη της ομάδας εκφράζουν εμπιστοσύνη και θαυμασμό για τον οργανισμό, πράγμα που γίνεται αισθητό σε κάθε εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη.

 

Μάθετε Περισσότερα

Αν θέλετε να μάθετε πως μπορείτε να επωφεληθείτε από το πρόγραμμα…

Επικοινωνήστε με


Antonis Antoniadis

Email: antoniadis@franklincovey.gr Tel: +30 210 69.85.946 – 47