Η Επιτακτική Ανάγκη της Καινοτομίας

Στις μέρες μας, η καινοτομία δεν είναι πολυτέλεια, αλλά αναγκαιότητα, και μάλιστα όχι μόνο για τα ανώτατα διοικητικά στελέχη ή για όσους εμπλέκονται στην ανάπτυξη προϊόντων. Όλοι ψάχνουν να βρουν νέους και καλύτερους τρόπους για να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πελατών και να πετύχουν καλύτερα αποτελέσματα. Οι οργανισμοί που καλλιεργούν μια κουλτούρα καινοτομίας είναι αυτοί που θα βγουν κερδισμένοι.

Παρόλα αυτά, συχνά νιώθουμε ότι υποθέτουμε, ελπίζοντας ότι οι ιδέες μας θα είναι οι σωστές. Ή, ακόμα και αν είναι, ότι ο κόσμος θα αγκαλιάσει το έργο μας.

Μια Κουλτούρα Καινοτομίας

Καινοτομία δεν είναι να έχουμε δημιουργικές ιδέες, αλλά να προσφέρουμε λύσεις που οι πελάτες θα  βάλουν στη ζωή τους, με προθυμία, ή ακόμα και με ενθουσιασμό.

Η νέα λύση της FranklinCovey, Βρες το ΓΙΑΤΙ: Το Κλειδί για την Επιτυχημένη Καινοτομία, βοηθάει τα στελέχη σε κάθε επίπεδο να καταλάβουν γιατί οι πελάτες κάνουν συγκεκριμένες επιλογές. Έχοντας την πληροφορία αυτή, μπορούν να σχεδιάσουν λύσεις που εξυπηρετούν τη “Δουλειά που Θέλει να Κάνει” ο πελάτης.

 

Πρακτική Θεωρία

Το πρόγραμμα Βρες το ΓΙΑΤΙ είναι μια θεμελιώδης λύση για όποιους συμμετέχουν σε δράσεις καινοτομίας και όσους εξυπηρετούν πελάτες, εσωτερικούς ή εξωτερικούς.

βρες το ΓΙΑΤΙ

ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ: 

Αναγνωρίστε γιατί οι πελάτες κάνουν συγκεκριμένες επιλογές.

ΕΝΤΟΠΙΣΤΕ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ:

Παρατηρήστε πελάτες όταν χρησιμοποιούν προϊόντα και υπηρεσίες και βρείτε τα εμπόδια που συναντούν ή την απογοήτευση που βιώνουν.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ: 

Πάρτε συνέντευξη από πελάτες για να ανακαλύψετε γιατί και πως επιλέγουν και χρησιμοποιούν συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες.

ΠΕΡΙΓΡΑΨΤΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ: 

Περιγράψτε επακριβώς τη Δουλειά που θέλει ο πελάτης να Κάνει.

ΦΤΙΑΞΤΕ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΟΔΕΥΣΕΤΕ:

Δημιουργήστε ευκαιρίες καινοτομίας που ικανοποιούν τη Δουλειά που θέλει ο πελάτης να Κάνει.

 

25 Χρόνια ΈρευναςProgram Material

Το πρόγραμμα Βρες το ΓΙΑΤΙ στηρίζεται στην 25ετή έρευνα και πρακτική του Clayton M. Christensen, καθηγητή του Harvard Business School και ενός από τους επιχειρηματικούς ηγέτες με τη μεγαλύτερη επιρροή παγκοσμίως, και του Bob Moesta, εμπνευστή και δημιουργό τουλάχιστον 3.000 πετυχημένων καινοτομιών.

Κατέληξαν ότι όταν εντοπίζεις τι προσπαθούν να κάνουν οι πελάτες σε μια συγκεκριμένη κατάσταση, η καινοτομία θα είναι πολύ πιο πετυχημένη.

ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΤΗ ΛΥΣΗ

ΠΩΣ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ

Μάθετε Περισσότερα

Αν θέλετε να μάθετε πως μπορείτε να επωφεληθείτε από το πρόγραμμα…

Παρακαλούμε επικοινωνήστε με 


Email: antoniadis@franklincovey.gr Τηλ.: +30 210 69.85.946 – 47