• Live Online Training
  • All Access Pass
  • Όλα τα προγράμματα
    • Multipliers
    • Νέες Διαδικτυακές Υπηρεσίες
    • Εργαλεία Μέτρησης
    • Ανάπτυξη Ηγεσίας
      • Οι 7 Συνήθειες των Εξαιρετικά Αποτελεσματικών Ανθρώπων
      • Οι 6 Καθοριστικές Πρακτικές για την Ηγεσία μιας Ομάδας
      • Οι 4 Ουσιαστικοί Ρόλοι της Ηγεσίας
      • Βρες το ΓΙΑΤΙ
      • Οι 7 Συνήθειες για Μάνατζερ®
      • Εφαρμογή των 7 Συνηθειών σε Επίπεδο Ηγεσίας
      • Οι 7 Συνήθειες των Εξαιρετικά Αποτελεσματικών Ανθρώπων®: Εισαγωγή
      • Μη Συνειδητές Προκαταλήψεις
    • Υλοποίηση
      • Οι 4 Προδιαγραφές της Υλοποίησης®
      • 4DX Λειτουργικό Σύστημα
    • Αύξηση Παραγωγικότητας
      • Οι 5 Επιλογές για Ασύγκριτη Παραγωγικότητα®
      • Διαχείριση Έργων
      • Προηγμένες Δεξιότητες Παρουσιάσεων
    • Ανάπτυξη Εμπιστοσύνης
      • Ηγεσία με την Ταχύτητα της Εμπιστοσύνης
      • Η Ταχύτητα της Εμπιστοσύνης: Εισαγωγή
    • Πιστότητα Πελατών
      • Καθοδηγώντας την Πιστότητα Πελατών
    • Πωλήσεις
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Γεμίζοντας το Κανάλι
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Πρόκριση Ευκαιριών
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Κλείσιμο της Πώλησης
    • Εκπαίδευση
      • The Leader In Me (Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση)
  • Τρόποι Συνεργασίας
    • Certify to Teach
  • Ποιοι Είμαστε
  • Επικοινωνία
FranklinCoveyFranklinCovey
FranklinCovey
  • Live Online Training
  • All Access Pass
  • Όλα τα προγράμματα
    • Multipliers
    • Νέες Διαδικτυακές Υπηρεσίες
    • Εργαλεία Μέτρησης
    • Ανάπτυξη Ηγεσίας
      • Οι 7 Συνήθειες των Εξαιρετικά Αποτελεσματικών Ανθρώπων
      • Οι 6 Καθοριστικές Πρακτικές για την Ηγεσία μιας Ομάδας
      • Οι 4 Ουσιαστικοί Ρόλοι της Ηγεσίας
      • Βρες το ΓΙΑΤΙ
      • Οι 7 Συνήθειες για Μάνατζερ®
      • Εφαρμογή των 7 Συνηθειών σε Επίπεδο Ηγεσίας
      • Οι 7 Συνήθειες των Εξαιρετικά Αποτελεσματικών Ανθρώπων®: Εισαγωγή
      • Μη Συνειδητές Προκαταλήψεις
    • Υλοποίηση
      • Οι 4 Προδιαγραφές της Υλοποίησης®
      • 4DX Λειτουργικό Σύστημα
    • Αύξηση Παραγωγικότητας
      • Οι 5 Επιλογές για Ασύγκριτη Παραγωγικότητα®
      • Διαχείριση Έργων
      • Προηγμένες Δεξιότητες Παρουσιάσεων
    • Ανάπτυξη Εμπιστοσύνης
      • Ηγεσία με την Ταχύτητα της Εμπιστοσύνης
      • Η Ταχύτητα της Εμπιστοσύνης: Εισαγωγή
    • Πιστότητα Πελατών
      • Καθοδηγώντας την Πιστότητα Πελατών
    • Πωλήσεις
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Γεμίζοντας το Κανάλι
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Πρόκριση Ευκαιριών
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Κλείσιμο της Πώλησης
    • Εκπαίδευση
      • The Leader In Me (Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση)
  • Τρόποι Συνεργασίας
    • Certify to Teach
  • Ποιοι Είμαστε
  • Επικοινωνία

ΚΑΘΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ
ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ™

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΘΕ ΠΕΛΑΤΗ

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ ΠΙΣΤΟΙ;

Πάνω από το 70% της θετικής εμπειρίας ενός πελάτη εξαρτάται από τη συμπεριφορά των ανθρώπων που τον εξυπηρέτησαν. Όταν δεν υπάρχει έμπνευση και υπευθυνότητα, δεν υπάρχει καλή συμπεριφορά. Αυτό επιτυγχάνεται μόνο εκ των έσω, δηλαδή πηγάζει από κάθε άνθρωπο ξεχωριστά, όχι από τον οργανισμό. Αν οι εργαζόμενοι προωθούν τον οργανισμό με ενθουσιασμό, το ίδιο θα κάνουν και οι πελάτες.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ

Η Λύση

ΠΡΩΤΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ…
ΜΕΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ ΠΕΛΑΤΩΝ

Το 1-ήμερο πρόγραμμα Καθοδηγώντας την Πιστότητα Πελατών απευθύνεται στους μάνατζερ των ομάδων πρώτης γραμμής και αναπτύσσει τις αρχές και τις πρακτικές που χρειάζονται για να κερδίσουν τους εργαζόμενους και τους πελάτες. Οι μάνατζερ που συμμετέχουν κατανοούν απόλυτα πως θα δείξουν, θα διδάξουν και θα καλλιεργήσουν τη συναίσθηση, την υπευθυνότητα και τη γενναιοδωρία.

ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΝΑ:

  • Κάνουν ειλικρινείς και αυθεντικές επαφές.
  • Ακούν και να επικοινωνούν με συναίσθηση.
  • Ανακαλύπτουν ποια είναι η πραγματική “δουλειά που πρέπει να γίνει” σε σχέση με πελάτες και εργαζομένους.
  • Βελτιώνονται συνεχώς και να αντιμετωπίζουν ανησυχίες.
  • Δίνουν και να λαμβάνουν ανατροφοδότηση με σκοπό την ανάπτυξη των ανθρώπων.
  • Ενθαρρύνουν την ομάδα να επικοινωνεί σκέψεις και ιδέες.
  • Υλοποιούν αποτελεσματικά τις ομαδικές ‘μάχες της πιστότητας’.
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Το Αποτέλεσμα

Οι εργαζόμενοι που προωθούν τον οργανισμό με ενθουσιασμό εμπνέουν τους πελάτες.

Η ουσιαστική ικανοποίηση πηγάζει από την επαφή με τους ανθρώπους της πρώτης γραμμής. Η ηγεσία χρησιμοποιεί μια προσέγγιση ‘εκ των έσω’, ενώ τα μέλη της ομάδας εκφράζουν εμπιστοσύνη και θαυμασμό για τον οργανισμό, πράγμα που γίνεται αισθητό σε κάθε εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη.

ΒΡΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ WORKSHOP

Επικοινωνήστε μαζί μας.

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα.

COMPANY INFO

About Us

Global Locations

Terms

Privacy

Privacy Shield

FOLLOW US

franklincovey_the_ultimate_competitive_advantage