ΚΑΘΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ
Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΘΕ ΠΕΛΑΤΗ

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ ΠΙΣΤΟΙ;
Πάνω από το 70% της θετικής εμπειρίας ενός πελάτη εξαρτάται από τη συμπεριφορά των ανθρώπων που τον εξυπηρέτησαν. Όταν δεν υπάρχει έμπνευση και υπευθυνότητα, δεν υπάρχει καλή συμπεριφορά. Αυτό επιτυγχάνεται μόνο εκ των έσω, δηλαδή πηγάζει από κάθε άνθρωπο ξεχωριστά, όχι από τον οργανισμό. Αν οι εργαζόμενοι προωθούν τον οργανισμό με ενθουσιασμό, το ίδιο θα κάνουν και οι πελάτες.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ
Η Λύση
ΠΡΩΤΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ…
ΜΕΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ ΠΕΛΑΤΩΝ
Το 1-ήμερο πρόγραμμα Καθοδηγώντας την Πιστότητα Πελατών απευθύνεται στους μάνατζερ των ομάδων πρώτης γραμμής και αναπτύσσει τις αρχές και τις πρακτικές που χρειάζονται για να κερδίσουν τους εργαζόμενους και τους πελάτες. Οι μάνατζερ που συμμετέχουν κατανοούν απόλυτα πως θα δείξουν, θα διδάξουν και θα καλλιεργήσουν τη συναίσθηση, την υπευθυνότητα και τη γενναιοδωρία.
ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΝΑ:
- Κάνουν ειλικρινείς και αυθεντικές επαφές.
- Ακούν και να επικοινωνούν με συναίσθηση.
- Ανακαλύπτουν ποια είναι η πραγματική “δουλειά που πρέπει να γίνει” σε σχέση με πελάτες και εργαζομένους.
- Βελτιώνονται συνεχώς και να αντιμετωπίζουν ανησυχίες.
- Δίνουν και να λαμβάνουν ανατροφοδότηση με σκοπό την ανάπτυξη των ανθρώπων.
- Ενθαρρύνουν την ομάδα να επικοινωνεί σκέψεις και ιδέες.
- Υλοποιούν αποτελεσματικά τις ομαδικές ‘μάχες της πιστότητας’.

Το Αποτέλεσμα
Οι εργαζόμενοι που προωθούν τον οργανισμό με ενθουσιασμό εμπνέουν τους πελάτες.

Η ουσιαστική ικανοποίηση πηγάζει από την επαφή με τους ανθρώπους της πρώτης γραμμής. Η ηγεσία χρησιμοποιεί μια προσέγγιση ‘εκ των έσω’, ενώ τα μέλη της ομάδας εκφράζουν εμπιστοσύνη και θαυμασμό για τον οργανισμό, πράγμα που γίνεται αισθητό σε κάθε εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη.
Επικοινωνήστε μαζί μας.
Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα.