ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΚΑΙ
ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΤΕ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ Ή ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ.

ΠΡΟΗΓΜΕΝΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ
Δυστυχώς, στις μέρες μας, οι έρευνες καταγράφουν αμέτρητες ώρες σε μη παραγωγικές συναντήσεις και χαμένες ευκαιρίες, οι οποίες στην πλειοψηφία τους οφείλονται σε αναποτελεσματικές ή φτωχές παρουσιάσεις. Η έλλειψη δυναμικών μεθόδων για την ενημέρωση και πειθώ του κοινού είναι ένα από τα μεγαλύτερα και κρυφά κόστη στο σύγχρονο περιβάλλον εργασίας.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ
Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΑΣ
ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΩΡΕΣ ΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ
ΧΑΜΕΝΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΛΟΓΩ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ.

Η έλλειψη δυναμικών μεθόδων για την ενημέρωση και πειθώ του κοινού είναι ένα από τα μεγαλύτερα και κρυφά κόστη στο σύγχρονο περιβάλλον εργασίας.
Αυτή η 1-ήμερη ή 2ήμερη εκπαιδευτική ενότητα θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να πραγματοποιούν πετυχημένες παρουσιάσεις. Μέσα από το πρόγραμμα θα γνωρίσουν την αντίληψη, τις δεξιότητες και τα εργαλεία, τα οποία, σε συνδυασμό με τα τελευταία ευρήματα των νευροεπιστημών, θα καταφέρουν να επηρεάσουν και να πείσουν το εκάστοτε κοινό.
Η σκόπιμη αλλαγή γνώσεων και συμπεριφορών, μέσα από πετυχημένες παρουσιάσεις, δίνει στους ανθρώπους, τις ομάδες και τους οργανισμούς ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
“Κανείς δεν έχει παραπονεθεί για το πόσο σύντομη ήταν μια ομιλία ή παρουσίαση”
Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΑΣ
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΣΑΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
-
-
Αντιλαμβάνονται ότι η επιτυχία είναι αποτέλεσμα της κατάλληλης νοοτροπίας και μιας δομημένης διαδικασίας.
-
Συνδέονται αποτελεσματικά με το κοινό, είτε αυτό έχει φυσική παρουσία ή παρακολουθεί μέσω διαδικτύου.
-
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ & ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ
-
-
Προσδιορίζουν το σκοπό που θέλουν να πετύχουν μέσα από τα μηνύματα που αναπτύσσουν.
-
Δημιουργούν την εισαγωγή και το κλείσιμο που θα μείνει στη μνήμη των συμμετεχόντων.
-
Αναπτύσσουν τα κύρια σημεία, στα οποία θα υποστηρίξουν το σκοπό.
-
ΑΡΤΙΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗ
-
-
Εξασκούν τα συστατικά για την “ καλή πρώτη και μόνιμη εντύπωση”.
-
Διαχειρίζονται το ‘καλό’ και ‘κακό’ στρες.
-
Διαχειρίζονται ερωτήσεις και τη δυναμική του κοινού.
-
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΟΠΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ
-
-
Χρησιμοποιούν οπτικοακουστικά μέσα για να εξασφαλίσουν μεγαλύτερη προσοχή και αποτύπωση των μηνυμάτων.
-
Σχεδιάζουν αποτελεσματικές σημειώσεις και βοηθήματα για την καθοδήγηση του παρουσιαστή.
-
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
-
-
Πραγματοποιούν μια αυτοαξιολόγηση πριν και μετά την παρουσίαση.
-
Εφαρμόζουν τις νέες πρακτικές και τεχνικές μέσα από μια διαδικασία εφαρμογής διάρκειας 5 εβδομάδων για να τελειοποιήσουν τις δεξιότητές τους.
-

Επικοινωνήστε μαζί μας.
Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα.