• Live Online Training
  • All Access Pass
  • Όλα τα προγράμματα
    • Multipliers
    • Νέες Διαδικτυακές Υπηρεσίες
    • Εργαλεία Μέτρησης
    • Ανάπτυξη Ηγεσίας
      • Οι 7 Συνήθειες των Εξαιρετικά Αποτελεσματικών Ανθρώπων
      • Οι 6 Καθοριστικές Πρακτικές για την Ηγεσία μιας Ομάδας
      • Οι 4 Ουσιαστικοί Ρόλοι της Ηγεσίας
      • Βρες το ΓΙΑΤΙ
      • Οι 7 Συνήθειες για Μάνατζερ®
      • Εφαρμογή των 7 Συνηθειών σε Επίπεδο Ηγεσίας
      • Οι 7 Συνήθειες των Εξαιρετικά Αποτελεσματικών Ανθρώπων®: Εισαγωγή
      • Μη Συνειδητές Προκαταλήψεις
    • Υλοποίηση
      • Οι 4 Προδιαγραφές της Υλοποίησης®
      • 4DX Λειτουργικό Σύστημα
    • Αύξηση Παραγωγικότητας
      • Οι 5 Επιλογές για Ασύγκριτη Παραγωγικότητα®
      • Διαχείριση Έργων
      • Προηγμένες Δεξιότητες Παρουσιάσεων
    • Ανάπτυξη Εμπιστοσύνης
      • Ηγεσία με την Ταχύτητα της Εμπιστοσύνης
      • Η Ταχύτητα της Εμπιστοσύνης: Εισαγωγή
    • Πιστότητα Πελατών
      • Καθοδηγώντας την Πιστότητα Πελατών
    • Πωλήσεις
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Γεμίζοντας το Κανάλι
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Πρόκριση Ευκαιριών
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Κλείσιμο της Πώλησης
    • Εκπαίδευση
      • The Leader In Me (Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση)
  • Τρόποι Συνεργασίας
    • Certify to Teach
  • Ποιοι Είμαστε
  • Επικοινωνία
FranklinCoveyFranklinCovey
FranklinCovey
  • Live Online Training
  • All Access Pass
  • Όλα τα προγράμματα
    • Multipliers
    • Νέες Διαδικτυακές Υπηρεσίες
    • Εργαλεία Μέτρησης
    • Ανάπτυξη Ηγεσίας
      • Οι 7 Συνήθειες των Εξαιρετικά Αποτελεσματικών Ανθρώπων
      • Οι 6 Καθοριστικές Πρακτικές για την Ηγεσία μιας Ομάδας
      • Οι 4 Ουσιαστικοί Ρόλοι της Ηγεσίας
      • Βρες το ΓΙΑΤΙ
      • Οι 7 Συνήθειες για Μάνατζερ®
      • Εφαρμογή των 7 Συνηθειών σε Επίπεδο Ηγεσίας
      • Οι 7 Συνήθειες των Εξαιρετικά Αποτελεσματικών Ανθρώπων®: Εισαγωγή
      • Μη Συνειδητές Προκαταλήψεις
    • Υλοποίηση
      • Οι 4 Προδιαγραφές της Υλοποίησης®
      • 4DX Λειτουργικό Σύστημα
    • Αύξηση Παραγωγικότητας
      • Οι 5 Επιλογές για Ασύγκριτη Παραγωγικότητα®
      • Διαχείριση Έργων
      • Προηγμένες Δεξιότητες Παρουσιάσεων
    • Ανάπτυξη Εμπιστοσύνης
      • Ηγεσία με την Ταχύτητα της Εμπιστοσύνης
      • Η Ταχύτητα της Εμπιστοσύνης: Εισαγωγή
    • Πιστότητα Πελατών
      • Καθοδηγώντας την Πιστότητα Πελατών
    • Πωλήσεις
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Γεμίζοντας το Κανάλι
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Πρόκριση Ευκαιριών
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Κλείσιμο της Πώλησης
    • Εκπαίδευση
      • The Leader In Me (Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση)
  • Τρόποι Συνεργασίας
    • Certify to Teach
  • Ποιοι Είμαστε
  • Επικοινωνία

ΒΡΕΣ ΤΟ ΓΙΑΤΙ

ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Η ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ.

Στις μέρες μας, η καινοτομία δεν είναι πολυτέλεια, αλλά αναγκαιότητα, και μάλιστα όχι μόνο για τα ανώτατα διοικητικά στελέχη ή για όσους εμπλέκονται στην ανάπτυξη προϊόντων. Όλοι ψάχνουν να βρουν νέους και καλύτερους τρόπους για να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πελατών και να πετύχουν καλύτερα αποτελέσματα. Οι οργανισμοί που καλλιεργούν μια κουλτούρα καινοτομίας είναι αυτοί που θα βγουν κερδισμένοι.

Παρόλα αυτά, συχνά νιώθουμε ότι υποθέτουμε, ελπίζοντας ότι οι ιδέες μας θα είναι οι σωστές. Ή, ακόμα και αν είναι, ότι ο κόσμος θα αγκαλιάσει το έργο μας. Η επιτυχία της καινοτομίας δεν χρειάζεται πλέον να είναι τυχαία.

“Η καινοτομία μπορεί να γίνει πιο προβλέψιμη και πιο επιτυχημένη μόνο αν αλλάξεις την αντίληψή σου για αυτή.”

– CLAYTON CHRISTENSEN, TADDY HALL, KAREN DILLON, DAVID DUNCAN

ΜΙΑ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ

Καινοτομία δεν είναι να έχουμε δημιουργικές ιδέες, αλλά να προσφέρουμε λύσεις που οι πελάτες θα βάλουν στη ζωή τους, με προθυμία, ή ακόμα και με ενθουσιασμό.

Η νέα λύση της FranklinCovey, Βρες το ΓΙΑΤΙ: Το Κλειδί για την Επιτυχημένη Καινοτομία, βοηθάει τα στελέχη σε κάθε επίπεδο να καταλάβουν γιατί οι πελάτες κάνουν συγκεκριμένες επιλογές. Έχοντας την πληροφορία αυτή, μπορούν να σχεδιάσουν λύσεις που εξυπηρετούν τη “Δουλειά που Θέλει να Κάνει” ο πελάτης.

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΒΡΕΣ ΤΟ ΓΙΑΤΙ» ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΠΕΛΑΤΕΣ – ΠΟΥ ΕΙΤΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ Ή ΟΧΙ, ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ Ή ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ.

ΕΝΤΟΠΙΣΤΕ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ: 
Παρατηρήστε πελάτες όταν χρησιμοποιούν προϊόντα και υπηρεσίες και βρείτε τα εμπόδια που συναντούν ή την απογοήτευση που βιώνουν. 

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΙ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ: 
Πάρτε συνέντευξη από πελάτες για να ανακαλύψετε γιατί και πως επιλέγουν και χρησιμοποιούν συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες.

ΠΕΡΙΓΡΑΨΤΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ: 
Περιγράψτε επακριβώς τη Δουλειά που θέλει ο πελάτης να Γίνεται.

ΦΤΙΑΞΤΕ ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΟΔΕΥΣΕΤΕ: 
Δημιουργήστε ευκαιρίες καινοτομίας που ικανοποιούν τη Δουλειά που θέλει ο πελάτης να Γίνεται.

25 ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ

Το πρόγραμμα Βρες το ΓΙΑΤΙ στηρίζεται στην 25ετή έρευνα και πρακτική του Clayton M. Christensen, καθηγητή του Harvard Business School και ενός από τους επιχειρηματικούς ηγέτες με τη μεγαλύτερη επιρροή παγκοσμίως, και του Bob Moesta, εμπνευστή και δημιουργό τουλάχιστον 3.000 πετυχημένων καινοτομιών.

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Επικοινωνήστε μαζί μας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα.

COMPANY INFO

About Us

Global Locations

Terms

Privacy

Privacy Shield

FOLLOW US

franklincovey_the_ultimate_competitive_advantage