• Live Online Training
  • All Access Pass
  • Όλα τα προγράμματα
    • Multipliers
    • Νέες Διαδικτυακές Υπηρεσίες
    • Εργαλεία Μέτρησης
    • Ανάπτυξη Ηγεσίας
      • Οι 7 Συνήθειες των Εξαιρετικά Αποτελεσματικών Ανθρώπων
      • Οι 6 Καθοριστικές Πρακτικές για την Ηγεσία μιας Ομάδας
      • Οι 4 Ουσιαστικοί Ρόλοι της Ηγεσίας
      • Βρες το ΓΙΑΤΙ
      • Οι 7 Συνήθειες για Μάνατζερ®
      • Εφαρμογή των 7 Συνηθειών σε Επίπεδο Ηγεσίας
      • Οι 7 Συνήθειες των Εξαιρετικά Αποτελεσματικών Ανθρώπων®: Εισαγωγή
      • Μη Συνειδητές Προκαταλήψεις
    • Υλοποίηση
      • Οι 4 Προδιαγραφές της Υλοποίησης®
      • 4DX Λειτουργικό Σύστημα
    • Αύξηση Παραγωγικότητας
      • Οι 5 Επιλογές για Ασύγκριτη Παραγωγικότητα®
      • Διαχείριση Έργων
      • Προηγμένες Δεξιότητες Παρουσιάσεων
    • Ανάπτυξη Εμπιστοσύνης
      • Ηγεσία με την Ταχύτητα της Εμπιστοσύνης
      • Η Ταχύτητα της Εμπιστοσύνης: Εισαγωγή
    • Πιστότητα Πελατών
      • Καθοδηγώντας την Πιστότητα Πελατών
    • Πωλήσεις
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Γεμίζοντας το Κανάλι
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Πρόκριση Ευκαιριών
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Κλείσιμο της Πώλησης
    • Εκπαίδευση
      • The Leader In Me (Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση)
  • Τρόποι Συνεργασίας
    • Certify to Teach
  • Ποιοι Είμαστε
  • Επικοινωνία
FranklinCoveyFranklinCovey
FranklinCovey
  • Live Online Training
  • All Access Pass
  • Όλα τα προγράμματα
    • Multipliers
    • Νέες Διαδικτυακές Υπηρεσίες
    • Εργαλεία Μέτρησης
    • Ανάπτυξη Ηγεσίας
      • Οι 7 Συνήθειες των Εξαιρετικά Αποτελεσματικών Ανθρώπων
      • Οι 6 Καθοριστικές Πρακτικές για την Ηγεσία μιας Ομάδας
      • Οι 4 Ουσιαστικοί Ρόλοι της Ηγεσίας
      • Βρες το ΓΙΑΤΙ
      • Οι 7 Συνήθειες για Μάνατζερ®
      • Εφαρμογή των 7 Συνηθειών σε Επίπεδο Ηγεσίας
      • Οι 7 Συνήθειες των Εξαιρετικά Αποτελεσματικών Ανθρώπων®: Εισαγωγή
      • Μη Συνειδητές Προκαταλήψεις
    • Υλοποίηση
      • Οι 4 Προδιαγραφές της Υλοποίησης®
      • 4DX Λειτουργικό Σύστημα
    • Αύξηση Παραγωγικότητας
      • Οι 5 Επιλογές για Ασύγκριτη Παραγωγικότητα®
      • Διαχείριση Έργων
      • Προηγμένες Δεξιότητες Παρουσιάσεων
    • Ανάπτυξη Εμπιστοσύνης
      • Ηγεσία με την Ταχύτητα της Εμπιστοσύνης
      • Η Ταχύτητα της Εμπιστοσύνης: Εισαγωγή
    • Πιστότητα Πελατών
      • Καθοδηγώντας την Πιστότητα Πελατών
    • Πωλήσεις
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Γεμίζοντας το Κανάλι
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Πρόκριση Ευκαιριών
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Κλείσιμο της Πώλησης
    • Εκπαίδευση
      • The Leader In Me (Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση)
  • Τρόποι Συνεργασίας
    • Certify to Teach
  • Ποιοι Είμαστε
  • Επικοινωνία

ΒΟΗΘΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ:
ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ

ΚΛΕΙΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ
ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΤΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΠΩΛΗΤΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ.

ΒΟΗΘΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ:
ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΤΙΣΤΕ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ.

Παρακολουθήστε το βίντεο με την επισκόπηση του προγράμματος με παρουσιαστή τον Craig Christensen.

Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ

ΚΛΕΙΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΠΩΛΗΤΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ.

Δουλεύοντας για πάνω από μια δεκαετία με επαγγελματίες στο χώρο των πωλήσεων σε όλο τον κόσμο, παρατηρήσαμε ότι πολλοί πωλητές χάνουν μια πώληση για δύο λόγους:

1. Παρουσιάζουν για να ανοίξουν ένα κύκλο πωλήσεων και όχι για να τον κλείσουν.

2. Οι παρουσιάσεις πωλήσεων είναι πλούσιες σε πληροφορία, αλλά φτωχές σε λήψη αποφάσεων.

Το πρόγραμμα «Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Κλείσιμο της Πώλησης» είναι σχεδιασμένο να βοηθά τα ηγετικά στελέχη των πωλήσεων και τις ομάδες τους να κλείνουν περισσότερες συμφωνίες, εφαρμόζοντας τον τρόπο σκέψης και τις δεξιότητες των κορυφαίων πωλητών παγκοσμίως.

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

«Σε καμία άλλη φάση στη διαδικασία πώλησης, ένας διάλογος λίγων λεπτών δεν είναι ικανός να μας βοηθήσει να καταλάβουμε άμεσα αν θα συνεχίσουμε ή θα διακόψουμε τη σχέση, παρά μόνο στην πρώτη επαφή»

— RANDY ILLIG, CO-AUTHOR, LET’S GET REAL OR LET’S NOT PLAY

Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΠΩΛΗΤΩΝ

Το 5% των κορυφαίων πωλητών προσεγγίζει το κλείσιμο μιας συμφωνίας διαφορετικά. Αντιλαμβάνεται ότι η επίτευξη μιας συμφωνίας είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό γεγονός. Είναι μάλλον περισσότερο μια διαδικασία επιτυχημένης λήψης αποφάσεων, αρκετά πριν την υπογραφή ενός συμβολαίου και η επιτυχία ή η αποτυχία της πώλησης εξαρτάται από το εάν προστίθεται ή όχι αξία στη διαδικασία αυτή.

Οι κορυφαίοι πωλητές:

      • Κάνουν μια πώληση με την πρόθεση να πετύχουν αποτελέσματα κερδίζω-κερδίζεις.
      • Προετοιμάζουν και δημιουργούν τις κατάλληλες συνθήκες για σωστή λήψη αποφάσεων σε κάθε συνάντηση με τον πελάτη.
      • Αφιερώνουν λιγότερο χρόνο μιλώντας στον πελάτη και περισσότερο συζητώντας με τον πελάτη τις αποφάσεις που θα εξυπηρετήσουν περισσότερο τις ανάγκες του.
      • Ακολουθούν μια απλή, αξιόπιστη διαδικασία για τη σωστή λήψη αποφάσεων.

 

Στην συνεργασία μας με χιλιάδες επιχειρήσεις ανά τον κόσμο έχουμε παρατηρήσει πως τα στελέχη πωλήσεων που αποκτούν αυτές τις δεξιότητες κλείνουν πολύ περισσότερες συμφωνίες. Βοηθώντας τους πελάτες να πάρουν πιο σωστές αποφάσεις, τα στελέχη σας μπορούν να επιτύχουν αποτελέσματα που οφελούν και εσάς και τον πελάτη, καθιστώντας την πώληση μια πιο ευχάριστη διαδικασία και για τα δύο μέρη.

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα.

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα.

COMPANY INFO

About Us

Global Locations

Terms

Privacy

Privacy Shield

FOLLOW US

franklincovey_the_ultimate_competitive_advantage