• Live Online Training
  • All Access Pass
  • Όλα τα προγράμματα
    • Multipliers
    • Νέες Διαδικτυακές Υπηρεσίες
    • Εργαλεία Μέτρησης
    • Ανάπτυξη Ηγεσίας
      • Οι 7 Συνήθειες των Εξαιρετικά Αποτελεσματικών Ανθρώπων
      • Οι 6 Καθοριστικές Πρακτικές για την Ηγεσία μιας Ομάδας
      • Οι 4 Ουσιαστικοί Ρόλοι της Ηγεσίας
      • Βρες το ΓΙΑΤΙ
      • Οι 7 Συνήθειες για Μάνατζερ®
      • Εφαρμογή των 7 Συνηθειών σε Επίπεδο Ηγεσίας
      • Οι 7 Συνήθειες των Εξαιρετικά Αποτελεσματικών Ανθρώπων®: Εισαγωγή
      • Μη Συνειδητές Προκαταλήψεις
    • Υλοποίηση
      • Οι 4 Προδιαγραφές της Υλοποίησης®
      • 4DX Λειτουργικό Σύστημα
    • Αύξηση Παραγωγικότητας
      • Οι 5 Επιλογές για Ασύγκριτη Παραγωγικότητα®
      • Διαχείριση Έργων
      • Προηγμένες Δεξιότητες Παρουσιάσεων
    • Ανάπτυξη Εμπιστοσύνης
      • Ηγεσία με την Ταχύτητα της Εμπιστοσύνης
      • Η Ταχύτητα της Εμπιστοσύνης: Εισαγωγή
    • Πιστότητα Πελατών
      • Καθοδηγώντας την Πιστότητα Πελατών
    • Πωλήσεις
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Γεμίζοντας το Κανάλι
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Πρόκριση Ευκαιριών
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Κλείσιμο της Πώλησης
    • Εκπαίδευση
      • The Leader In Me (Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση)
  • Τρόποι Συνεργασίας
    • Certify to Teach
  • Ποιοι Είμαστε
  • Επικοινωνία
FranklinCoveyFranklinCovey
FranklinCovey
  • Live Online Training
  • All Access Pass
  • Όλα τα προγράμματα
    • Multipliers
    • Νέες Διαδικτυακές Υπηρεσίες
    • Εργαλεία Μέτρησης
    • Ανάπτυξη Ηγεσίας
      • Οι 7 Συνήθειες των Εξαιρετικά Αποτελεσματικών Ανθρώπων
      • Οι 6 Καθοριστικές Πρακτικές για την Ηγεσία μιας Ομάδας
      • Οι 4 Ουσιαστικοί Ρόλοι της Ηγεσίας
      • Βρες το ΓΙΑΤΙ
      • Οι 7 Συνήθειες για Μάνατζερ®
      • Εφαρμογή των 7 Συνηθειών σε Επίπεδο Ηγεσίας
      • Οι 7 Συνήθειες των Εξαιρετικά Αποτελεσματικών Ανθρώπων®: Εισαγωγή
      • Μη Συνειδητές Προκαταλήψεις
    • Υλοποίηση
      • Οι 4 Προδιαγραφές της Υλοποίησης®
      • 4DX Λειτουργικό Σύστημα
    • Αύξηση Παραγωγικότητας
      • Οι 5 Επιλογές για Ασύγκριτη Παραγωγικότητα®
      • Διαχείριση Έργων
      • Προηγμένες Δεξιότητες Παρουσιάσεων
    • Ανάπτυξη Εμπιστοσύνης
      • Ηγεσία με την Ταχύτητα της Εμπιστοσύνης
      • Η Ταχύτητα της Εμπιστοσύνης: Εισαγωγή
    • Πιστότητα Πελατών
      • Καθοδηγώντας την Πιστότητα Πελατών
    • Πωλήσεις
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Γεμίζοντας το Κανάλι
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Πρόκριση Ευκαιριών
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Κλείσιμο της Πώλησης
    • Εκπαίδευση
      • The Leader In Me (Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση)
  • Τρόποι Συνεργασίας
    • Certify to Teach
  • Ποιοι Είμαστε
  • Επικοινωνία

ΒΟΗΘΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ:
ΓΕΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ

ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΝΕΕΣ, ΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟ ΔΥΝΗΤΙΚΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ

ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ, ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟ ΔΥΝΗΤΙΚΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ;

Είναι πιθανό οι περισσότερες εταιρείες να έχουν ήδη χάσει το στόχο και να μην το ξέρουν!

Από τη συνεργασία μας με χιλιάδες στελέχη πωλήσεων σε όλο τον κόσμο εδώ και τουλάχιστον 10 χρόνια έχουμε μάθει ότι:

      • Οι τεχνικές εντοπισμού δυνητικών πελατών που ήταν τόσο αποτελεσματικές στο παρελθόν, δε λειτουργούν πια.
      • Τα κανάλια πωλήσεων είναι τόσο περιορισμένα και γεμάτα ευκαιρίες που δεν οδηγούν πουθενά.
      • Αν και οι ομάδες πωλήσεων σήμερα δουλεύουν πιο σκληρά και γρήγορα από ποτέ, εστιάζουν σε λάθος δραστηριότητες.
      • Όταν οι εταιρείες αντιληφθούν ότι έχουν χάσει το στόχο, για τις περισσότερες θα είναι πολύ αργά.

Δείτε το σχετικό βίντεο της επισκόπησης του προγράμματος με παρουσιαστή τον Craig Christensen.

ΤΟ ΚΕΝΟ ΜΕΤΑΞΥ ΓΝΩΡΙΖΩ – ΕΝΕΡΓΩ.

Οι επαγγελματίες πωλητές έχουν στη διάθεσή τους πολύ ‘καλά’ εκπαιδευτικά προγράμματα. Το μυστικό είναι να βρεις έναν τρόπο να γίνεις καλός στις ‘κατάλληλες’ δράσεις!

Το πρόγραμμα “Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Γεμίζοντας το Κανάλι” χρησιμοποιεί μια διαδικασία που στηρίζεται σε playbook, σχεδιασμένο από ειδικούς, ώστε να βοηθάει τους επαγγελματίες πωλητές να εφαρμόσουν σε ένα διάστημα 12 εβδομάδων ότι έμαθαν στο πρόγραμμα, διασφαλίζοντας έτσι διαρκή αλλαγή συμπεριφοράς.

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

«Σε καμία άλλη φάση της διαδικασία πώλησης, ένας διάλογος λίγων λεπτών δεν είναι ικανός να μας βοηθήσει να καταλάβουμε άμεσα αν θα συνεχίσουμε ή θα διακόψουμε τη σχέση, παρά μόνο στην πρώτη επαφή»

— RANDY ILLIG, CO-AUTHOR, LET’S GET REAL OR LET’S NOT PLAY

ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ.

Το πρόγραμμα “Helping Clients Succeed: Γεμίζοντας το Κανάλι” εγγυάται ξεκάθαρη και σημαντική απόδοση στην επένδυση. Από την αρχή ως το τέλος, οι συμμετέχοντες ασχολούνται με πραγματικές συμφωνίες που προσπαθούν να κλείσουν στην παρούσα φάση, ενώ παρακολουθούν και καταγράφουν την πρόοδο.

Η Υπόσχεση: Τόσο εσείς όσο και η ομάδα σας μπορείτε να εντοπίζετε δυνητικούς πελάτες πολύ πιο αποτελεσματικά, καθώς υιοθετείτε την αντίληψη και εφαρμόζετε τις δεξιότητες και τα εργασία των πιο αποδοτικών πωλητών σε ένα χρονικό εύρος 12 εβδομάδων.

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Επικοινωνήστε μαζί μας.

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα.

COMPANY INFO

About Us

Global Locations

Terms

Privacy

Privacy Shield

FOLLOW US

franklincovey_the_ultimate_competitive_advantage