• Live Online Training
  • All Access Pass
  • Όλα τα προγράμματα
    • Multipliers
    • Νέες Διαδικτυακές Υπηρεσίες
    • Εργαλεία Μέτρησης
    • Ανάπτυξη Ηγεσίας
      • Οι 7 Συνήθειες των Εξαιρετικά Αποτελεσματικών Ανθρώπων
      • Οι 6 Καθοριστικές Πρακτικές για την Ηγεσία μιας Ομάδας
      • Οι 4 Ουσιαστικοί Ρόλοι της Ηγεσίας
      • Βρες το ΓΙΑΤΙ
      • Οι 7 Συνήθειες για Μάνατζερ®
      • Εφαρμογή των 7 Συνηθειών σε Επίπεδο Ηγεσίας
      • Οι 7 Συνήθειες των Εξαιρετικά Αποτελεσματικών Ανθρώπων®: Εισαγωγή
      • Μη Συνειδητές Προκαταλήψεις
    • Υλοποίηση
      • Οι 4 Προδιαγραφές της Υλοποίησης®
      • 4DX Λειτουργικό Σύστημα
    • Αύξηση Παραγωγικότητας
      • Οι 5 Επιλογές για Ασύγκριτη Παραγωγικότητα®
      • Διαχείριση Έργων
      • Προηγμένες Δεξιότητες Παρουσιάσεων
    • Ανάπτυξη Εμπιστοσύνης
      • Ηγεσία με την Ταχύτητα της Εμπιστοσύνης
      • Η Ταχύτητα της Εμπιστοσύνης: Εισαγωγή
    • Πιστότητα Πελατών
      • Καθοδηγώντας την Πιστότητα Πελατών
    • Πωλήσεις
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Γεμίζοντας το Κανάλι
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Πρόκριση Ευκαιριών
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Κλείσιμο της Πώλησης
    • Εκπαίδευση
      • The Leader In Me (Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση)
  • Τρόποι Συνεργασίας
    • Certify to Teach
  • Ποιοι Είμαστε
  • Επικοινωνία
FranklinCoveyFranklinCovey
FranklinCovey
  • Live Online Training
  • All Access Pass
  • Όλα τα προγράμματα
    • Multipliers
    • Νέες Διαδικτυακές Υπηρεσίες
    • Εργαλεία Μέτρησης
    • Ανάπτυξη Ηγεσίας
      • Οι 7 Συνήθειες των Εξαιρετικά Αποτελεσματικών Ανθρώπων
      • Οι 6 Καθοριστικές Πρακτικές για την Ηγεσία μιας Ομάδας
      • Οι 4 Ουσιαστικοί Ρόλοι της Ηγεσίας
      • Βρες το ΓΙΑΤΙ
      • Οι 7 Συνήθειες για Μάνατζερ®
      • Εφαρμογή των 7 Συνηθειών σε Επίπεδο Ηγεσίας
      • Οι 7 Συνήθειες των Εξαιρετικά Αποτελεσματικών Ανθρώπων®: Εισαγωγή
      • Μη Συνειδητές Προκαταλήψεις
    • Υλοποίηση
      • Οι 4 Προδιαγραφές της Υλοποίησης®
      • 4DX Λειτουργικό Σύστημα
    • Αύξηση Παραγωγικότητας
      • Οι 5 Επιλογές για Ασύγκριτη Παραγωγικότητα®
      • Διαχείριση Έργων
      • Προηγμένες Δεξιότητες Παρουσιάσεων
    • Ανάπτυξη Εμπιστοσύνης
      • Ηγεσία με την Ταχύτητα της Εμπιστοσύνης
      • Η Ταχύτητα της Εμπιστοσύνης: Εισαγωγή
    • Πιστότητα Πελατών
      • Καθοδηγώντας την Πιστότητα Πελατών
    • Πωλήσεις
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Γεμίζοντας το Κανάλι
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Πρόκριση Ευκαιριών
      • Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Κλείσιμο της Πώλησης
    • Εκπαίδευση
      • The Leader In Me (Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση)
  • Τρόποι Συνεργασίας
    • Certify to Teach
  • Ποιοι Είμαστε
  • Επικοινωνία

ΒΟΗΘΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ:
ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ

ΜΑΘΕΤΕ ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΕΥΡΥΝΕΤΕ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ
ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ.

Η Πρόκληση

ΣΕ ΠΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΠΡΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ;

Η συνεργασία μας με επαγγελματίες στο χώρο των πωλήσεων σε όλο τον κόσμο – από μεγάλες, μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις- ανέδειξε τρεις προβλέψιμους τύπους συμπεριφορών που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι πωλητές.

      • Πρώτη είναι η αδυναμία τους να σταματήσουν να κυνηγούν ακατάλληλες για αυτούς ευκαιρίες διότι φοβούνται ότι δεν θα πιάσουν τους στόχους των πωλήσεων.
      • Δεύτερη έρχεται η προφανής βιασύνη τους να κλείσουν μια συμφωνία, χωρίς να κατανοούν απαραίτητα τις ανάγκες των πελατών και πως δημιουργούν αξία για αυτούς.
      • Τέλος, η τρίτη συμπεριφορά αφορά την αδυναμία ορισμένων πωλητών να διαχειριστούν αποτελεσματικά τις αντιρρήσεις και τα πισωγυρίσματα των πελατών.

 

Ως εκ τούτου, πολύ συχνά, οι πωλητές επενδύουν σε μεγάλο βαθμό στις λάθος ευκαιρίες και πολύ λιγότερο στις κατάλληλες ευκαιρίες. Έτσι, χάνουν πωλήσεις, γιατί δεν καταφέρνουν να εντοπίσουν ποια επιχειρηματικά ζητήματα ενδιαφέρουν πραγματικά τους πελάτες.

 

Το καλό είναι ότι οι συμπεριφορές αυτές μπορούν να αντικατασταθούν από άλλες, πιο αποτελεσματικές συμπεριφορές.

Με το πρόγραμμα «Βοηθώντας τους Πελάτες να Πετύχουν: Πρόκριση Ευκαιριών», οι πωλητές διευρύνουν τις σχέσεις με τους πελάτες δημιουργώντας μεγαλύτερες και πιο στρατηγικές ευκαιρίες, καθώς εστιάζουν μόνο σε αυτές που έχουν νόημα και αναπτύσσουν τη νοοτροπία και τις ικανότητες κορυφαίων πωλητών.

Το αποτέλεσμα είναι μείωση του κόστους πωλήσεων, περισσότερες ευκαιρίες πώλησης, υψηλότερα ποσοστά επιτευξιμότητας και ικανοποιημένοι πελάτες!

Watch the video overview with Craig Christensen – Sales Performance Practice Leader

Τι Κάνει τη Διαφορά;

Σε αυτό το πρόγραμμα τα στελέχη των πωλήσεων θα επιτυγχάνουν καλύτερα αποτελέσματα και θα αποκτήσουν μεγαλύτερη ικανοποίηση μαθαίνοντας να:

      • Αναγνωρίζουν και να αναδεικνύουν τα ταλέντα κάθε μέλους της ομάδας τους.
      • Καθοδηγούν την ομάδα τους σε καλύτερα αποτελέσματα μέσα από την G.R.O.W.® – μια αποδεδειγμένη μέθοδος για την αύξηση της αποτελεσματικότητας στις πωλήσεις.
      • Εστιάζουν στα σημαντικά υιοθετώντας ένα απλό, αλλά αποτελεσματικό σύστημα διαχείρισης χρόνου.

Σε συνεργασία με εσάς ορίζεται ένας Καθοδηγητής Πωλήσεων ο οποίος παρέχει υποστήριξη στα στελέχη πωλήσεων. Στην FranklinCovey καθοδηγούμε τον Καθοδηγητή. Οι πωλητές υιοθετούν αποδεδειγμένα αποτελεσματικές διαδικασίες, ενώ αναπτύσσουν και διαμορφώνουν οι ίδιοι το σύνολο των δεξιοτήτων τους.

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

«Σε καμία άλλη φάση της διαδικασία πώλησης, ένας διάλογος λίγων λεπτών δεν είναι ικανός να μας βοηθήσει να καταλάβουμε άμεσα αν θα συνεχίσουμε ή θα διακόψουμε τη σχέση, παρά μόνο στην πρώτη επαφή»

— RANDY ILLIG, CO-AUTHOR, LET’S GET REAL OR LET’S NOT PLAY

Από τη Μάθηση στην Απόδοση

    • Για 12 εβδομάδες μετά την εκπαιδευτική ενότητα, οι προϊστάμενοι των πωλήσεων μαζί με τις ομάδες τους εφαρμόζουν τις πρακτικές που έμαθαν πάνω στις δικές τους ευκαιρίες.
    • Τα στελέχη σας θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε συμπληρωματικές συνεδρίες με τον Καθοδηγητή Πωλήσεων όπου θα ανακαλύψουν πως να επιταχύνουν την διαδικασία της πώλησης, ενώ παράλληλα οι προϊστάμενοι πωλήσεων αποκτούν σημαντική εμπειρία στην καθοδήγηση.
    • Για 12 εβδομάδες μετά την εκπαιδευτική ενότητα, οι προϊστάμενοι των πωλήσεων μαζί με τις ομάδες τους εφαρμόζουν τις πρακτικές που έμαθαν πάνω στις δικές τους ευκαιρίες.
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Επικοινωνήστε μαζί μας.

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα.

COMPANY INFO

About Us

Global Locations

Terms

Privacy

Privacy Shield

FOLLOW US

franklincovey_the_ultimate_competitive_advantage