ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ
ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ
SCROLL DOWN
Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΑΣ
ΓΙΑΤΙ Η ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ.
Καθοδηγούν κατάλληλα οι προϊστάμενοι την ομάδα τους ώστε να παρέχει στους πελάτες καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης από τον ανταγωνισμό; Προσφέρουν όλοι οι άνθρωποι στον οργανισμό την ίδια εμπειρία εξυπηρέτησης;
Στη FranklinCovey, προετοιμάζουμε τους προϊσταμένους πρώτης γραμμής, ώστε να μπορούν να εμπνεύσουν, να εκπαιδεύσουν και να καθοδηγήσουν την ομάδα τους για να ικανοποιεί περισσότερους πελάτες. Μέσα σε δύο με τρία χρόνια, οι πελάτες μας αυξάνουν το δείκτη ικανοποίησης πελατών κατά 5%-10%, έχοντας σημαντικό αντίκτυπο στο αποτέλεσμα και εξασφαλίζοντας την απόδοση στην επένδυση που έκαναν.
«Οι ηγέτες σε θέματα πιστότητας χρησιμοποιούν την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για να κάνουν τους πελάτες να ξανάρθουν –η εξαιρετική εμπειρία ενός πελάτη εξαρτάται κατά 70% από το προσωπικό «πρώτης γραμμής».
ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
Κάθε ξεχωριστή θετική εμπειρία συμβάλει στην πιστότητα.
Καθοδηγώντας την Πιστότητα Πελατών™
Σε αντίθεση με άλλα προγράμματα εκπαίδευσης σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών, το πρόγραμμα «Καθοδηγώντας την Πιστότητα των Πελατών» διαμορφώνει τους μάνατζερ των ομάδων πρώτης γραμμής από μέσα προς τα έξω.
Κερδίστε την Πιστότητα των Πελατών σας
Μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι κάθε ξεχωριστή θετική εμπειρία μετράει.
Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας για να σας βοηθήσουμε να αναπτυχθείτε ως άτομο ή ως οργανισμός.
Το All Access Pass της FranklinCovey είναι γρήγορο και με πολλές δυνατότητες. Παρέχει λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζετε όποτε το χρειαστείτε. Αποκτήστε το σήμερα!