Οι 7 Συνήθειες για Μάνατζερ, Οι 7 Συνήθειες για Μάνατζερ

Εκπαίδευση πάνω στη διοίκηση για την ενδυνάμωση των ηγετικών στελεχών.

Γιατί η Εκπαίδευση πάνω στη Διοίκηση είναι Σημαντική

Είναι οι διευθυντές αποτελεσματικοί ηγέτες;

Πολλά ηγετικά στελέχη και διευθυντές παίρνουν προαγωγή λόγω των ατομικών τους ικανοτήτων, αλλά δυσκολεύονται όταν πρόκειται να ηγηθούν και να διαχειριστούν άλλους ανθρώπους. Η αποτυχία ενός μάνατζερ οφείλεται συνήθως στο γεγονός ότι δεν μπορεί να επιτύχει σημαντικά αποτελέσματα. Αυτή η αποτυχία είναι απόρροια δύο συνθηκών:

Διαχειρίζονται άλλους, ενώ δεν διαχειρίζονται τον εαυτό τους.

Κάνουν καθημερινή διαχείριση, αντί να δείχνουν στους ανθρώπους τους πως να διαχειρίζονται τον εαυτό τους με βάση κοινές προσδοκίες.

Η εκπαίδευση πάνω στη διοίκηση μέσω του προγράμματος Οι 7 Συνήθειες για Μάνατζερ εξοπλίζει τους ηγέτες των ομάδων ώστε να αντιμετωπίσουν αυτά τα βασικά ζητήματα και να επιτύχουν βιώσιμα αποτελέσματα μαζί και μέσω των άλλων. Αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα διοίκησης εστιάζει σαφώς στο ποιος ΕΙΝΑΙ ένας μάνατζερ και όχι μόνο στο τι ΚΑΝΕΙ. Η μοναδικότητά του έγκειται στο πλαισίο των 7 Συνηθειών – και ο τρόπος με τον οποίο εφαρμόζει νέες νοοτροπίες, δεξιότητες και εργαλεία προς την κατεύθυνση του να γίνει κανείς ένας σπουδαίος ηγέτης που μπορεί να πετύχει κατ’ επανάληψη αποτελέσματα.

Είτε οι ηγέτες έχουν αναλάβει το ρόλο αυτό εδώ και αρκετό καιρό, είτε όχι, είτε είναι ανερχόμενοι ηγέτες, το πρόγραμμα αυτό θα τους επιτρέψει να ηγηθούν και να διαχειριστούν αποτελεσματικά τις ομάδες τους.

1
Συνήθεια 1: Να είσαι Προνοητικός

Επικεντρωθείτε και ασχοληθείτε με ό,τι μπορείτε να ελέγξετε και να επηρεάσετε, και όχι σε ό,τι δεν μπορείτε.

2
Συνήθεια 2: Ξεκίνησε Έχοντας στο Μυαλό το Στόχο

Καθορίστε σαφείς δείκτες μέτρησης της επιτυχίας και ένα σχέδιο για την επίτευξή τους.

3
Συνήθεια 3: Θέσε Προτεραιότητες

Δώστε προτεραιότητα και πετύχετε τους πιο σημαντικούς στόχους, αντί να αντιδράτε συνεχώς σε επείγοντα ζητήματα.

4
Συνήθεια 4: Σκέψου Κερδίζω-Κερδίζεις

Συνεργάζεστε πιο αποτελεσματικά χτίζοντας σχέσεις υψηλής εμπιστοσύνης.

5
Συνήθεια 5: Προσπάθησε Πρώτα να Κατανοήσεις, Μετά να Γίνεις Κατανοητός

Επηρεάστε τους άλλους κατανοώντας σε βάθος τις ανάγκες και τις οπτικές τους.

6
Συνήθεια 6: Συνέργεια

Αναπτύξτε καινοτόμες λύσεις που αξιοποιούν τις διαφορές και ικανοποιούν όλους τους συμμέτοχους.

7
Συνήθεια 7: Ακονίστε το Πριόνι

Αυξήστε την παρακίνηση, την ενέργεια και την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, αφιερώνοντας χρόνο σε δραστηριότητες ανανέωσης.

Πληροφορίες Σχετικά με το Πρόγραμμα

Το Πρόγραμμα:

Το Πρόγραμμα βασίζεται στο πλαίσιο των 7 Συνηθειών των Εξαιρετικά Αποτελεσματικών Ανθρώπων. Κάθε συνήθεια έχει πλαισιωθεί με μοναδικά εργαλεία, ώστε να εστιάζει στη διαχείριση του εαυτού μας και στην ηγεσία άλλων ανθρώπων. Αυτό το πρόγραμμα αποτελείται από 14 ώρες εκπαίδευσης, με την καθοδήγηση εκπαιδευτή, και μπορεί να πραγματοποιηθεί σε δύο συνεχόμενες ημέρες ή σε μικρότερες εκπαιδευτικές ενότητες σε βάθος χρόνου.

Το Αποτέλεσμα:

Η λύση που προσφέρει η FranklinCovey στον τομέα της διοίκησης με θέμα “Οι 7 Συνήθειες για Μάνατζερ: Απαραίτητες Δεξιότητες και Εργαλεία για την Ηγεσία μιας Ομάδας” είναι μια εντατική μαθησιακή εμπειρία που δίνει έμφαση στην εφαρμογή των γνώσεων και εστιάζει στις βασικές αρχές της εξαιρετικής ηγεσίας και στην υλοποίηση της. Προσφέρετε, τόσο σε νέους, όσο και σε έμπειρους διευθυντές τη νοοτροπία, τις δεξιότητες και τα εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να ανταποκριθούν στις σημερινές προκλήσεις της διοίκησης.

 

Το Σετ του Εκπαιδευτικού Υλικού περιλαμβάνει:

  • ΟδηγόΣυμμετεχόντων
  • Βιβλίο “Management Essentials”
  • CD
  • Διαδικτυακάεργαλεία

Δωρεάν Οδηγός

The 7 Habits of Highly Effective People: A Brief Guide to Principles From the Bestselling Book

We live in a world that’s constantly changing. Apply timeless principles to thrive in a changing world.

Register for an Event

Increasing the Social-Emotional Intelligence of Your Workforce

Learn how the powerful lessons of personal change from The 7 Habits can help transform the behaviors of your workforce.

Πως να Φέρετε το Περιεχόμενο της FranklinCovey στον Οργανισμό σας

Αυτό το πρόγραμμα περιλαμβάνεται στο FranklσinCovey All Access Pass®. Αυτή η συνδρομητική υπηρεσία παρέχει στον οργανισμό σας απεριόριστη πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενό που προσφέρουμε, όποτε το χρειάζεστε και όπου κι αν βρίσκεστε.

Live-Online

Δυναμική εκπαίδευση και ανάπτυξη, που διατίθεται διαδικτυακά από οποιαδήποτε τοποθεσία.

Ζωντανά σε Αίθουσα

Expert education and development delivered face-to-face.

On Demand

Περιεχόμενο που διατίθεται στους ανθρώπους σας όπου κι αν βρίσκονται, οποιαδήποτε στιγμή.

Ιστορίες των Πελατών μας

Καταναλωτικά Αγαθά

Πως μια Εταιρεία Μεγιστοποίησε την Επένδυση στο L&D όταν οι Προϋπολογισμοί Συρρικνώνονταν.

Μια παγκόσμια εταιρεία καταναλωτικών αγαθών είχε μειωμένα έσοδα και έκανε απολύσεις το ένα τρίμηνο μετά το άλλο. Η ραγδαία μείωση της εμπιστοσύνη στην εταιρεία αποκαταστάθηκε μέσω του All Access Pass® της FranklinCovey.

Mississippi Power

Ανάπτυξη Κουλτούρας Ηγεσίας και Αποτελεσματικότητας

Η Mississippi Power έπρεπε να προετοιμαστεί για μια αλλαγή, περνώντας στον χώρο της χονδρικής. Η απορρύθμιση του κλάδου τους προκαλούσε μεγάλες αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο εξυπηρέτησαν τους πελάτες τους. Δείτε πως ενσωμάτωσαν τις 7 Συνήθειες των Εξαιρετικά Αποτελεσματικών Ανθρώπων για να αναπτύξουν μια κουλτούρα ηγεσίας και αποτελεσματικότητας σε ολόκληρο τον οργανισμό.

Shea Homes

Χρησιμοποιώντας τις 7 Συνήθειες για την Βελτίωση της Ποιότητας και της Ικανοποίησης των Πελατών

Χρησιμοποιώντας τις 7 Συνήθειες για την Βελτίωση της Ποιότητας και της Ικανοποίησης των Πελατών

Αυτοκινητοβιομηχανία Birchwood

Ανάπτυξη Κοινής Γλώσσας για πιο Αποτελεσματική Επικοινωνία

Η Birchwood χρησιμοποιεί το πρόγραμμα Οι 7 Συνήθειες των Εξαιρετικά Αποτελεσματικών Ανθρώπων για να καθιερώσει μια κοινή γλώσσα και μεθοδολογία για την επικοινωνία και τον τρόπο διαχείρισης της εργασίας. Οι 7 Συνήθειες έχουν μεταμορφώσει την κουλτούρα τους, γεγονός που οδήγησε σε αυξημένη κερδοφορία.

Επικοινωνήστε μαζί μας. Ζητήστε ένα Demo

Newsletter(Required)
Ζητήστε ένα Demo

Ενημερωτικό Δελτίο(Required)