Συμμετοχικότητα και Πιστότητα Ανθρώπινου Δυναμικού

Αναπτύσσετε μια κουλτούρα που εμπνέει και παρακινεί τους ανθρώπους;

Οι εργαζόμενοι που είναι πιστοί στον οργανισμό τους και στους προϊσταμένους τους, επίσης επηρεάζουν καθοριστικά την αφοσίωση των πελατών με τους οποίους αλληλεπιδρούν. Για να γίνουν οι εργαζόμενοι ενθουσιώδεις υποστηρικτές του οργανισμού, χρειάζεται να έχουν εμπιστοσύνη στον οργανισμό και να αισθάνονται πολύτιμα μέλη μιας νικήτριας ομάδας που επιδιώκει μια σημαντική αποστολή.

Χρησιμοποιώντας μια σύντομη διαδικτυακή έρευνα εργαζομένων για τη μέτρηση της αφοσίωσης και της δέσμευσης των ανθρώπων, μπορούμε να εκπαιδεύσουμε αποτελεσματικά τους προϊσταμένους με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας για να αναπτύξουν προσαρμοσμένα σχέδια δράσης. Με τα κατάλληλα εργαλεία, οι προϊστάμενοι μαθαίνουν να καλλιεργούν αίσθημα δέσμευσης στις ομάδες τους, με τρόπο που να ικανοποιεί κάθε πελάτη, εστιάζοντας σε τομείς επιτυχίας και ευκαιρίες βελτίωσης σε όλα τα επίπεδα του οργανισμού με πλάνο ενεργειών για όλους.

Quote PNG

Σκοπός των επιχειρήσεων είναι να βρίσκουν και να διατηρούν ένα πελάτη.

— Peter F. Drucker

Πληροφορίες Σχετικά με το Πρόγραμμα

Η Πρόκληση

Αδιάφοροι/Αναξιόπιστοι Εργαζόμενοι + Κακή Εξυπηρέτηση Πελατών = Χαμένη Ευκαιρία Ανάπτυξης

  • Οι πελάτες σας αισθάνονται ότι: “Ουάου, αυτή ήταν μια από τις καλύτερες εμπειρίες που είχα ποτέ”;
  • Πόσο αφοσιωμένοι είναι όλοι οι εργαζόμενοι στο να προσφέρουν μια “αξέχαστη εμπειρία” σε κάθε πελάτη;
  • Πόσο πιστοί είναι οι εργαζόμενοι στον οργανισμό, στην επιχείρηση και στον προϊστάμενό τους;
  • Πόσοι από τους εργαζόμενους πιστεύουν πραγματικά ότι είναι πολύτιμα μέλη μιας νικήτριας ομάδας που επιδιώκει μια σημαντική αποστολή;

 

Η Λύση

Πιστοί Εργαζόμενοι + Πιστοί Πελάτες = Ταχύτερη Ανάπτυξη!

  • Μετρήστε την αφοσίωση και τη δέσμευση των εργαζομένων με μια 15λεπτη διαδικτυακή έρευνα στην οποία απαντούν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι.
  • Εκπαιδεύστε τους προϊσταμένους να επικοινωνούν τα αποτελέσματα της έρευνας και να αναπτύσσουν πλάνα ενεργειών.
  • Παρέχετε εργαλεία για να βοηθήσετε τους διευθυντές να εντοπίσουν τρόπους ανάπτυξης της δέσμευσης των μελών της ομάδας τους, ώστε να ικανοποιούν κάθε πελάτη, ανεξάρτητα από το που εργάζονται.
  • Εντοπίστε τομείς επιτυχίας και ευκαιρίες βελτίωσης σε όλα τα επίπεδα του οργανισμού.
  • Βελτιώστε το αίσθημα αφοσίωσης, μέσα από πλάνα ενεργειών που καλύπτουν όλα τα επίπεδα ιεραρχίας από κάτω προς τα πάνω.

 

Σε τι διαφέρει η διαδικασία Συμμετοχικότητας και Πιστότητας Ανθρώπινου Δυναμικού της FranklinCovey.

Πέρα από την απλή σύνοψη των αποτελεσμάτων, η δύναμη της διαδικασίας έρχεται μέσα από το σχεδιασμό πλάνων ενεργειών που καλύπτουν όλα τα επίπεδα ιεραρχίας από κάτω προς τα πάνω.

Επικοινωνήστε τα αποτελέσματα, συγκεντρώστε ανατροφοδότηση και δημιουργήστε πλάνα ενεργειών με βάση τα παρακάτω:

  • Ποια 2-3 πράγματα θα μπορούσε να κάνει η ομάδα μας για να ευχαριστήσει περισσότερους πελάτες;
  • Ποια 2-3 πράγματα χρειαζόμαστε από την ανώτατη διοικητική ομάδα για να ευχαριστήσουμε περισσότερους πελάτες;

Η διαδικασία αυτή αποτελεί ένα εργαλείο οικοδόμησης της κουλτούρας από τη βάση του οργανισμού προς τα πάνω, ώστε να επικεντρωθούν οι εργαζόμενοι στην ικανοποίηση περισσότερων πελατών για την ταχύτερη ανάπτυξη του οργανισμού.

Free Tool

The 80/20 Activity Analyzer

80% of your results will come from 20% of your activities—are you focusing on the right ones?

Register for an Event

Leading Customer Loyalty On Demand Webcast

Crack the code to customer devotion with FranklinCovey’s loyalty practice leader, Sandy Rogers.

Πως να Φέρετε το Περιεχόμενο της FranklinCovey στον Οργανισμό σας

Αυτό το πρόγραμμα περιλαμβάνεται στο FranklσinCovey All Access Pass®. Αυτή η συνδρομητική υπηρεσία παρέχει στον οργανισμό σας απεριόριστη πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενό που προσφέρουμε, όποτε το χρειάζεστε και όπου κι αν βρίσκεστε.

Live-Online

Δυναμική εκπαίδευση και ανάπτυξη, που διατίθεται διαδικτυακά από οποιαδήποτε τοποθεσία.

Ζωντανά σε Αίθουσα

Expert education and development delivered face-to-face.

On Demand

Περιεχόμενο που διατίθεται στους ανθρώπους σας όπου κι αν βρίσκονται, οποιαδήποτε στιγμή.

Ιστορίες των Πελατών μας

Enterprise Rent-A-Car

Ικανοποίηση των Πελατών για να Ξεπεράσουμε τον Ανταγωνισμό

Η Enterprise Rent-A-Car επεδίωκε την απόλυτη ικανοποίηση όλων των πελατών της με στόχο την ανάπτυξη της εταιρείας και όλων των εργαζόμενων. Δείτε πως επικεντρώθηκε στην αφοσίωση των πελατών και πως έφτασε από τον πάτο του κλάδου στην κορυφή μέσα σε λίγα μόλις χρόνια.

Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός

Ενδυνάμωση των ηγετών πρώτου επιπέδου ώστε να εμπνέουν και να επηρεάζουν τα αποτελέσματα

Ένας από τους μεγαλύτερους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς στις δυτικές Ηνωμένες Πολιτείες είχε μια εκτεταμένη αποστολή και πάρα πολλές καλές ιδέες. Με τη βοήθεια του All Access Pass® της FranklinCovey, ο οργανισμός μπόρεσε να θέσει προτεραιότητες και να εμπνεύσει αποτελέσματα, να βελτιώσει τα έσοδα και να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών.

Επικοινωνήστε μαζί μας. Ζητήστε ένα Demo

Ενημερωτικό Δελτίο(Required)
Ζητήστε ένα Demo

Ενημερωτικό Δελτίο(Required)